miercuri, 12 februarie 2014

De ce nu mai citesc


Numele meu este Alina și de cinci luni m-am lăsat de citit. La ficțiune mă refer. Acum cinci luni s-a născut baiețelul meu. Nu lipsa timpului m-a făcut să renunț la cărți, ci pur și simplu nu am mai simțit nevoia. 

Când citesc o carte intru în pielea personajului, trăiesc ce simte el, mă detașez de tot. Acum, nu mai simt nevoia. Acum îmi trăiesc propria poveste, cu propria ei acțiune. În fiecare zi. Abia aștept să mă trezesc dimineața (chiar dacă nu am dormit decât foarte puțin) ca să trec la pagina următoare.
Sa ai un copil nu înseamnă doar să schimbi scutece. Cine are... știe. Cui nu are, îi doresc sa afle. Sigur o să mă apuc din nou de citit într-o zi. Atunci când voi găsi un alt motiv pentru a o face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu