luni, 10 martie 2014

Before and after

Cum s-a schimbat viața mea după ce s-a născut Remus. Cam așa arăta/arată o zi.

Înainte: Trezit dimineața, băut cafeaua, îmbrăcat, plecat la serviciu
După: Trezit noaptea, hrănit copilul, visat cu ochii deschiși la o cafea

Înainte: Breakingnews! Ceartă în USL
După: Alertă! Copilul trebuie schimbat

Înainte: Mi-e foame, comand de mâncare
După: Mi-e foame

Înainte: Citesc siteurile de știri și monitorizez concurența
După: Caut o rețetă nouă de mâncare și mă pun la curent cu ce au mai făcut The Kardashians

Înainte: Selectez principalele evenimente pentru jurnalul de 18.00
După: Selectez hăinuțele murdare

Înainte: Strâng subiectele pentru ziua următoare
După: Strâng jucăriile de prin casă și cureaua (nici azi nu am apucat să mănânc)

Înainte: Mă duc la ședința de sumar
După: Ma duc la băița de seara

Înainte: Mă întorc spre casă
După: Mă întorc pe partea cealaltă după ce am căzut deja moartă de somn

Da! Viața mea nu s-a schimbat deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu