luni, 23 iunie 2014

Mercur-Minerva Family Club Mamaia - un all inclusive de evitat


Mulți se întreabă de ce ai alege să mergi la all inclusive la noi. Și noi ne-am întrebat și am crezut că așa e cel mai bine pentru prima vacanță a lui Remus. Știți povestea... să nu fie drumul lung și obositor, să fie aproape de casă dacă e vreo urgență. Din astea. 

M-am documentat pe net, am mai întrebat și prietenii și am găsit singurul all inclusive de la noi de pe litoral, care e și dedicat familiilor cu copii foarte mici. E de fapt un ansamblu de două hoteluri și o vilă, de 3 stele.


Cum am ajuns am intrat la recepția unuia dintre hoteluri ca să întreb unde e exact vila. Redau conversația (puțin halucinantă):
" - Nu vă supărați, unde este vila Maia?
 - Hmmm, Maia?! Poate Maria?
- Nu, Maia. Face parte din acest complex. MAIA.
 - Maia... Maia... A! E cea de peste drum.
 - Ok și cum putem ajunge cu mașina acolo?
 - Păi, nu se poate."
Nu ne-au lăsat să ajungem lângă vilă, deși se putea. Așa că am cărat copilul și muuultele bagaje în câteva drumuri. 

Ne-am dus la masă. În restaurant era plin de bebeluși. Deși hotelul se laudă cu meniu diversificat pentru copii, întreg sejurul nu am văzut niciun fruct la masă. Iar laptele era apă chioară. Mi-am pus într-un pahar și am gustat de mai multe ori. Aș fi jurat că e apă dacă nu aș fi văzut că e alb.

La tipul de all inclusive pentru care am optat noi ar fi trebuit să avem și niște gustări între mese. Care au lipsit cu desăvârșire. Prietena mea a întrebat la recepție și i s-a spus că nu au dat încă drumul la cuptor. S-a dus și a întrebat din nou a doua zi. A fost întrebată cu nesimțire dacă nu simte mirosul de patiserie de pe holuri, semn că se pregătesc gustările. Am rămas doar cu mirosul. Gustări, ioc.



Nu mai zic că de fiecare dată când ne duceam la masă trebuia să stăm la rând ca să ne punem mâncare în farfurii.Mai mult, nu erau locuri la mese și ne duceam de mai multe ori ca să vedem dacă s-a eliberat ceva. În ultima zi am mâncat în picioare într-un colț.

Singurul lucru bun a fost locul de joacă interior. Foarte frumos și bine dotat. L-am folosit când a plouat.

Deci da, all inclusive-ul românesc, rămâne românesc. Noroc că Remus este prea mic ca să-și amintească. 

PS. În Mamaia nu te poți plimba că se construiește peste tot. În plus, am avut și o vreme foarte urâtă. Ploaie și furtună. Deci a fost concediul PERFECT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu