joi, 2 martie 2017

Ferma Club 5 - alternativă de cazare pentru Valea Prahovei

Cazarea este bună. Noi am avut o cameră spațioasă (suntem patru), cu un pat matrimonial, o canapea extensibilă și un pătuț de bebeluș. Baia avea un duș foarte mare. A fost ușor să spălăm copiii. Curat peste tot. Halate de baie și prosoape care erau ca noi.

Mâncarea a fost un succes pentru copii dar și pentru noi. Am mâncat supă cu găluște, mămăliguță cu brânză și smântână de la ei de la fermă. Cocoș în vin, pui la cuptor, păstrăv...etc. Și mereu câte un desert foarte ok pentru cei mici: plăcintă cu mere, fursecuri de casă, înghețată făcută de ei, clătite. Noi le-am cerut și lapte, dimineața și seara, pentru cei mici. Laptele cu gust, de la fermă. Tot personalul a fost foarte prietenos cu copiii. Ne întrebau dinainte la ce oră vrem să mâncăm și nu trebuia să așteptam deloc din momentul în care ne așezam la masă. Foarte important pentru cei cu copii mici!

Piscina interioara le-a palcut mult băieților, dornici de bălăceală. Dar era extrem de alunecoasă gresia de pe margine. Au căzut de mai multe ori.
Pe dealul din curte mai era puțină zăpadă, așa că am profitat și ne-am dat cu sania.

Pensiunea este in Moroieni, la jumătate de oră de Sinaia. Am facut o oră și jumătate din București până acolo. Pe ruta spre Târgoviște, nu pe DN1.

Aici se cam termină punctele pozitive.
Pe siteul pensiunii li se promite copiilor o vizită la animale și plimbări cu poneii. Noi am văzut doar purceluși, doi ponei și câteva pisicuțe. Remus a fost dezamăgit că nu s-a putut plimba cu poneiul. Ni s-a spus că din cauza noroiului și a zăpezii care mai rămăsese pot aluneca poneii și e riscant.

Asa că nu prea am avut ce face acolo. Pensiunea este într-un sat, la drumul principal. Nu ai unde să te duci. Am luat mașina și am plecat în Sinaia. Am fost la Muzeul Trenulețelor. De unde nu am mai plecat vreo câteva ore. Și ne-am dus două zile la rând. Așa mult le-a plăcut copiilor.


 Este chiar în gara Sinaia. Și arată ca un orășel în miniatură.
Iar cei mici au și un loc de joacă. Evident, tot cu trenulețe. E doar 7 lei intrarea. Și e de neratat de cei cu copii mici.


Sper să vă fie de folos dacă doriți să încercați un loc nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu