joi, 27 aprilie 2017

Cum ne distrăm cu copiii la mare în extrasezon


Ce poți face la noi la mare în aprilie? Sigur mai multe decât în sezon.



Pe plajă te simți ca în altă țară. Una civilizată. Unde vezi marea, nu o mare de șezlonguri, mizerie și aglomerație. Copiii au adunat melci, din aia mari, și scoici.


S-au jucat în nisip nestingheriți. Au stat la soare fără teama de insolație. Chiar dacă nu am putut face baie în mare, am făcut la piscină.


La hotel Iaki din Mamaia au piscină mare, încălzită. Cam scumpă intrarea, dar merită. Am dat 140 de lei, doi adulți. Pentru copii a fost gratis. Băieții s-au bălăcit, au încercat și jacuzziul și s-au lăsat cu greu convinși să mai plece.

Ne-am dus și la acvariul din Constanța. Vizita a început cu exclamații de bucurie și uimire. "Wow, uite ce pești mari! Uite și aici, și aici!" Remus a alergat de la un acvariu la altul. Iar Vlăduț a încercat să prindă peștii cu mâna prin geam.


După ce am terminat cu peștii, ne-am plimbat pe promenada din dreptul Cazinoului.


Când a început sa bată vântul mai tare, ne-am dus la un loc de joacă din Constanța. Jump kids playground îi zice. E de ținut minte pentru când ești la mare și ai o zi cu vreme nu tocmai bună.


Are două încăperi foarte spațioase cu tobogane, piscine cu bile și foarte multe jucării. Băieților le-a plăcut atât de mult ca am stat vreo 4-5 ore. Au și serviciu de baby parking (îți lași copilul la ei și ți-l supraveghează pentru câteva ore).

Un alt loc unde nu ajungem în sezon, pentru ca preferăm să stăm la plajă, este delfinariul din Constanța.


Spectacolul este uimitor și pentru copii și pentru părinți. Durează doar jumătate de oră. Așa că cei mici nu apucă să se plictisească. Iar după spectacol am vizitat grădina zoologică din cadrul complexului. Vizita era inclusă în biletul de intrare la delfinariu.


De mâncat, găsești în multe locuri. În prima seară am fost la Pescăria lui Matei. Care este pe plajă, sub un pod în Agigea.


Locul are un aer aparte iar personalul e prietenos cu copiii. Mâncarea este foarte, foarte bună. Am mâncat un platou cu icre, chifteluțe din pește, cârnăciori din pește, borș de pește, saramură de crap cu mămăligă, pălămidă pe plită. Cu tot cu sucuri și apă au costat 200 de lei.


Mulți poate știți locul. Dar eu îl văd acum din altă perspectivă. De exemplu, nu știam că în fața restaurantului este un loc de joacă.


L-au testat băieții imediat. Apoi au alergat pe nisip, s-au urcat pe stânci. Ne-am bucurat ca am reușit să mâncăm acolo pentru că în sezon e mereu plin.

Ne-am cazat în Mamaia, la un boutique hotel (am ajuns la concluzia că genul ăsta ni se potrivește mai bine), pe malul lacului Suitghiol (Mizuumi boutique hotel).


Are loc de joacă în dreptul recepției, aproape de locul unde mâncam la micul dejun.


De mare folos pentru noi locul de joacă... Acolo ne opream și seara. Apartamentul în care am stat era elegant și spațios.



Două camere, una cu pat matrimonial, cealaltă cu canapea, pat de o persoană și loc de luat masa. Pentru 3 nopti, cu mic dejun, am dat 820 de lei. La fel, în sezon nu ne-am fi putut apropia din cauza prețurilor mari și a rezervărilor făcute pe toată perioada verii.

Sper să vă fie de folos!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu