vineri, 28 aprilie 2017

Grădinițele care ne îmbolnăvesc copiii


La grădinița unde este înscris Remus (că de mers nu mai merge din ianuarie) este acum epidemie de rotavirus. Din ăla cu diaree, vomă, febră și deshidratare. Până acum, doar din ce îmi amintesc, a fost și epidemie de varicelă, scarlatină, gură-mână-picior și toată gama de viruși care dau otite, bronșite, laringite etc.

O prietenă are un băiețel de 4 ani, la altă grădiniță, pe care îl duce trei zile consecutive după care se îmbolnăvește și stă 3 săpămâni acasă. Așa cum pățea și Remus.
O altă prietenă a schimbat mai multe grădinițe în speranța ca își va ține copiii mai mult timp sănătoși. Nu a reușit.

Mai am două prietene care s-au și internat cu copiii, tot din cauza bolilor luate de la grădiniță.
Există cumva în capitala României vreo grădiniță unde îți poți duce copilul fără să se îmbolnăvească așa des? Și nu, nu-mi spuneți că trebuie să mă obișnuiesc cu bolile. Nu mă voi obișnui vreodată cu asta. Dacă nu voi găsi o grădiniță așa cum îmi doresc, îmi voi face eu una. Sunt sigură că găsesc o educatoare dispusă să vină 4 ore pe zi acasă la mine. Și cred că mai găsesc și alți copii de vârsta lui Remus (3,5 ani) care să ni se alăture.

Nu izolez copiii în felul ăsta. Noi ieșim zilnic și ne jucăm cu toți copiii din sat, mergem la locuri de joacă și în locuri publice. Și nu au luat nicio boală până acum.
Iar despre școală... Dacă așa e și la școală, atunci prefer homeschooling.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu