miercuri, 12 aprilie 2017

Rețetă pentru Paște - ouă în aspic cu pui și legume

Ingrediente:
4 ouă
2 linguri de carne de pui
jumătate de morcov
20 de boabe de mazăre
1 plic de gelatină
sare

Eu am folosit o șurubelniță cu care am găurit fundul ouălor. Puțină mecanică în bucătărie nu strică. Am scos cu grijă conținutul, le-am spălat bine cu apă și le-am lăsat să se usuce.


Am fiert o bucățică de carne de pui cu un praf de sare. Separat, am fiert morcovul și mazărea.

Plicul de gelatină l-am dizolvat în 200 de ml de apă călduță (100 de ml din apa în care a fiert carnea și 100 de ml de la morcov și mazăre).

Carnea și morcovul le-am tăiat bucățele foarte mici și le-am băgat în ouă împreună cu boabele de mazăre. Am adăugat apa cu gelatină până le-am umplut.

Le-am lăsat la frigider cel puțin 3 ore. Apoi le-am decojit.

Pare o muncă migăloasă, dar se fac destul de ușor. Dacă am reușit eu cu doi copii mici în preajmă, sigur reușește oricine.

Poftă bună să aveți!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu