duminică, 23 iulie 2017

De unde le cumpăr haine copiilor



Imediat după ce am aflat că sunt însărcinată cu primul copil, cardul meu a descoperit o nouă lume. Cea a pos-urilor din magazinele cu haine pentru copii. La început am cumpărat fără să știu exact ce îmi trebuie sau ce e de calitate. Dar după aproape patru ani de umblat prin magazine pentru doi copii, cred că pot să-mi dau licența.

Pepco
Haine frumoase, colorate, din bumbac. La cele mai mici prețuri. Se deteriorează puțin după mai multe spălări, dar merită din plin să cumpărăm de aici.

Lidl
Cele mai bune body-uri și pijamale, ca raport calitate-preț. Rezistă la multe spălări. Cel mai bun sac de dormit tot de aici l-am cumpărat. Se închide cu o singură mână. Foarte util dacă ți-a adormit copilul în brațe.

Waikiki
Modele frumoase, calitate bună, prețuri medii. Sunt foarte colorate. Am cumpărat în special haine de vară de aici.

H&M
Cele mai bune șoseste pentru bebeluși și copii mici. Sunt puțin elastice și nu au margine rigidă care să lase urme pe picior. Nu alunecă și nu ies din picior. Pentru cei mai măricei au pe talpă buline antiderapante. Și body-urile sunt ok. Blugii sunt relativ ieftini și se îmbracă ușor (cu elastic reglabil în talie).

Mothercare
Am luat body-uri, pijamale și șosete. Prețurile sunt peste medie. Body-urile se lărgesc după spălare și copilul rămâne cu umerii goi. Șosetele sunt foarte scumpe și lasă urme pe picior.

Ikea
Am cumpărat saci de dormit. Sistemul de închidere a lor nu e unul ideal. În rest, sunt ok.


Cocodrillo
Haine de bună calitate, frumoase, colorate și cu prețuri decente.

Tex
Haine ieftine, din bumbac. Nu rezistă la multe spălări. Bune pentru purtat prin casă.

Next
Cele mai frumoase și variate modele de hăinuțe pentru copii. Calitate foarte bună. Rezistă la multe spălări. Nu se deteriorează și nici nu ies culorile. Prețurile sunt însă cele mai mari. Merită de cumpărat pentru anumite ocazii (botez, ziuă de naștere). Ca haine de zi cu zi sunt mult prea scumpe.


Decathlon
Cele mai bune încălțări pentru copiii de aici le-am luat. Au și pentru bebeluși. Toate sunt comode, se încalță ușor, se închid cu arici. Prețuri foarte bune.

Am mai cumpărat haine de la Reserved (materiale bune și prețuri ok), Zara (frumoase dar nu foarte practice), Marks and Spencer (șosete și lenjerie de corp ok).

Spor la cumpărături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu