joi, 17 august 2017

Lovemade: O mașinuță pentru un băiețel mofturos


Atunci când nimic nu mai funcționează, încerci orice. Mașinuța am făcut-o pentru un băiețel care nu prea mai vrea să mănânce. Preferă ouăle, laptele și carnea. Și îi plac mașinuțele. Am folosit doar ouă, lapte și carne. Doar pentru decor am adăugat ardei și castravete.

Am separat albușurile de gălbenușuri. Am bătut albușurile cu două linguri de lapte și le-am prăjit ca la omletă.


Gălbenușurile le-am pus în două forme de brioșe și le-am fiert. Apa nu trebuie să depașească marginea formei de brioșă.


Apoi am decupat cu un cutit albușul. Să arate cât de cât cu o mașină. I-am pus gălbenușurile ca roți. Apărătoarele de roți sunt carne de pui fiartă. Din ardei gras și castravete am făcut detaliile. Care, evident, contează. Era să uit. Ochiul șoferului e dintr-o bobiță de muștar. Doar imaginația e limita.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu