sâmbătă, 28 octombrie 2017

Lovemade: Tort de Halloween cu cremă de dovleac și vanilie


Ingrediente:
un blat de tort
un borcan de dovleac ras (700 de grame)
un plic cu praf pentru crema de vanilie
1 litru de smântână pentru frișcă
250 ml de lapte
esență de vanilie
2 linguri de zahăr normal
8 linguri de zahăr pudră
25 de grame de unt
colorant alimentar
cacao pentru decor


Am topit untul într-o tigaie și apoi l-am amestecat cu dovleacul (are deja zahăr în el). Și l-am lăsat la răcit.

Am pus 200 de ml de apă cu două linguri de zahăr la fiert pentru sirop. După ce a dat în clocot am oprit și am pus un sfert de sticluță de esență de vanilie.

Am făcut crema de vanilie cu lapte și zahăr pudră (așa cum scrie pe plic).

În smântâna pentru frișcă am adăugat 5 linguri de zahăr pudră și colorantul. Apoi am bătut-o cu mixerul.

Am însiropat prima foaie de tort, am pus crema de vanilie. A doua foaie nu am mai însiropat-o pentru că peste ea vine crema de dovleac care e destul de lichidă. Iar deasupra am ornat cu frișcă.

Liliecii i-am făcut cu cacao. Am decupat mai întâi un șablon din hârtie și am pudrat pe deasupra. Ochii monstrului sunt din niște jeleuri pe care le iau de la Lidl. Le-am înfipt în țepușe pentru frigărui.

Halloween inspirat să aveți!

Las aici și câteva din decorațiunile pe care le-am făcut noi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu