luni, 18 decembrie 2017

Rețete de făcut cu copilul în brațe - plăcintă cu iaurt, preferata Regelui Mihai


Ingrediente:
un pachet de foi de plăcintă
6 ouă
1 kg de iaurt
3 plicuri de zahăr vanilat
5 linguri de zahăr

Amestec cu o furculiță sau un tel 5 ouă cu cele 5 linguri de zahăr, cu două plicuri de zahăr vanilat și cu iaurtul.

Pun în tava mare a cuptorului trei foi de placintă (sunt exact cât tava), torn peste ele jumătate din compoziție. Mai pun trei foi și restul de compoziție. Iar deasupra, alte trei foi. Cu o scobitoare, înțep din loc în loc pentru ca foile de plăcintă să nu crape atunci când se umflă ouăle.

Bag tava în cuptorul preîncălzit și las timp de 30 de minute la 180 de grade.

Scot plăcinta și întind pe ea un ou amestecat cu un plic de zahăr vanilat. Mai bag la cuptor pentru încă 10 minute.
Gata! Foarte simplă, foarte bună!

Povestea rețetei

Plăcinta cu iaurt e primul desert pe care l-am făcut în viața mea. Mi s-a părut ușor de pregătit și asta mi-a dat curaj să încerc.

Plăcinta cu iaurt o fac din 2012, de când mi-a dat rețeta Carmen Moise. Mi-a spus că e unul dintre dulciurile preferate ale Regelui Mihai. Aflase asta când a filmat pentru reportajul "Toți oamenii Regelui", difuzat la emisiunea În premieră, pe Antena 3.

În reportaj găsiți și povestea fascinantă a doamnei Gina care i-a făcut de mâncare Regelui. Vă zic doar atât: când s-a dus să se angajeze, femeia căuta o firmă mare, luminoasă. A crezut că e vorba de un restaurant care se numește Casa Regală.

Dacă vreți să aflați mai multe despre oamenii Regelui, care i-au fost o a doua familie, puteți urmări reportajul lui Carmen pe youtube: Toți oamenii Regelui



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu