sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Lovemade: Autobuzul din cutie de pampers


Cine nu vrea să conducă un autobuz?! La copii vroiam să zic că mă refer dar m-am răzgândit pentru că m-a prins și pe mine. Să-l conduci pe unde vrei tu. Pe drumurile înguste dintre fotolii, pe cărările bătătorite dintre living și bucătărie. Să faci stație doar pentru o gură de ceai sau prăjitură. Să nu ai nevoie de cauciucuri de iarnă și nici să nu riști să rămâi fără permis.


Atât mi-a trebuit și m-am apucat să-mi fac linie de asamblare. Din stivele de cutii de pampers goale am luat una și i-am tăiat marginile. Am folosit o foarfecă dar cred că merge și cu un cutter.


Apoi am lipit cu scotch trei bucăți (așa cum erau ele, nu le-am schimbat forma), ca în imaginea de jos.




Am lipit și a patra bucată.


Am decupat 3 bucăți de carton (tot din ce mi-a rămas din cutie) potrivite pentru a astupa cele 3 părți laterale.





Ăsta e botul autobuzului. Pe care l-am atașat tot cu bandă adezivă de restul cutiei. Am tăiat și fundul cutiei pentru că aceasta să intre ca un colac. Așa se termină cea mai grea parte.


De aici, imaginația își intră în rol. Fiecare îl poate decora cum vrea sau cu ce are. Eu am avut hârtie de cadouri cu care l-am împachetat.


Cu hârtii de alte culori i-am făcut ușa, roțile, farurile, geamurile.


Am luat două șireturi și le-am prins în cruciș de marginile cutiei. Copii și le pun pe umeri ca pe bretele.



Iar fetele își pot duce păpușile la plimbare cu autobuzul pe care îl trag ca pe sanie. Dacă vreți să îl folosiți așa e bine să păstrați fundul cutiei.


Nu uitați să circulați regulamentar și să nu depășiți viteza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu