miercuri, 17 ianuarie 2018

Rețete de făcut cu copilul în brațe: om de zăpadă din pandișpan


Ingrediente:
5 ouă
8 linguri de zahăr
8 linguri de făină
4 linguri de ulei
1 plic de praf de copt
esență de vanilie și lămâie

Când nu am timp deloc, amestec pur și simplu toate ingredientele. Când am cinci minute în plus, gălbenușurile le amestec cu zahărul, uleiul, esențele, făina și praful de copt. Separat bat albușurile spumă și le încorporez în restul amestecului.

Tava sub formă de om de zăpadă am cumpărat-o de la Mobexpert (22 de lei a costat. Aveau și sub formă de brad, de Moș Crăciun. Toate la reduceri)

Jumătate din compoziție o pun în tava sub formă de om de zăpadă. Ce rămâne pun într-o tavă de chec peste care mai pun niște vișine congelate sau zmeură.

Am încercat să fac doar jumătate din compoziție, împărțind toate ingredientele la doi ca să umplu doar tava sub formă de om de zăpadă. Nu iese bine. Trebuie făcută compoziția pentru un pandișpan întreg și apoi împărțită la doi.

Bag omul de zăpadă în cuptorul preîncălzit la 180 de grade (cum sună: om de zăpadă la cuptor!). Îl las la temperatura asta jumătate de oră. (La fel procedez și cu tava în care am pus restul de pandișpan.)



După ce s-a răcit, l-am scos din tavă, l-am decorat cu pastă de zahăr colorată de la Dr Oetker. I-am pus o mătură făcută dintr-un băț de frigăruie pe care am lipit hârtie colorată sub formă de evantai.


La final am nins peste el cu zahăr pudră. Omul nostru de zăpadă s-a topit mai repede ca unul adevărat. S-a topit în gurițele copiilor de bun ce a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu