joi, 26 aprilie 2018

Cum a fost la prima lecție de înot pentru copii


Le zic băieților că mergem la piscină. Remus: "Eu cred că o să stau mai mult la soare să mă bronzez!"(Asta în timp ce afară era zăpadă, cod de ninsoare și viscol. Iar noi mergeam la un bazin acoperit).

Ne-am dus la o piscină specială pentru bebeluși și copii mici. Unde fiecare are instructorul lui. Mi-a luat jumătate de oră să-i dezbrac și să le pun slipii. Unul nu vroia, altul avea treabă inspectând locul.

Am intrat la piscină unde fiecare a fost preluat de un instructor. Nici pomeneală să-i convingă să intre în apă fără mine. Când parcă făceau niște progrese (se apropiaseră de marginea piscinei), Remus zice că vrea pipi. Mergem toți trei la baie. Ne întoarcem și o iau de la capăt cu acomodarea. Pentru 5 minute. Că apoi îmi zice Vlad că vrea și el la wc. Hai din nou la baie. Hai iar la piscină.

Le-au dat mingi, jucării de apă, covorașe colorate, instructorul le-a făcut undițe, instructoarea făcea ca o focă ținând niște mingiuțe cu gura. Nimic nu i-a impresionat. Fară mine au zis clar că nu vor. Eu nu eram în costum de baie pentru că piscina e doar pentru copii. Bieții instructori cred că vor avea nevoie de terapie după eșecul răsunator. Păreau total debusolați că nimic nu funcționează.

Am plecat la vestiar. Remus a început să plângă că el vrea să mai stea la piscină că îi place mult (!!!). Vlad plângea că vroia să ia acasă o minge de acolo. Am plecat pe trei cărări. Remus îmi zice: "Mami, eu am făcut tot ce mi-a zis instructorul! Dar nu în apă".  Așa s-a încheiat prima lecție de înot.

Acum eu nu pot să mă supăr că ei nu au avut încredere din prima într-o persoană necunoscută. Nici eu nu aș avea. Dacă ar veni un străin la mine și mi-ar spune: "Uite, eu am făcut un cordon cu care poți să faci bungee jumping de pe podul ăla. Hai, sari?" Nu aș sări. Și nu sunt genul care să se dea în lături de la așa ceva. Am zburat cu parapanta, de exemplu, de mai multe ori. Dar de fiecare dată m-am asigurat că zbor cu un profesionist.

Acasă am vorbit cu ei și i-am întrebat de ce nu au intrat în apă, că nu erau prima dată la piscină. Și le place mult să se bălăcească.
Remus: "Mi-a fost frică să nu-mi dea drumul instructorul în apă. Vroiam un colac."
Vlad: "Om, apă, nu! Mami, noi, da!" Eu:"Eu, voi, Therme, mâine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu